سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که امانتدار است و در گفتارش راستگوست ومراقب نمازهای خود و واجباتی است که خداوند، بر او واجب داشته است . [امام صادق علیه السلام]
مشخصات مدیروبلاگ
 
صمد[35]
با سلام خدمت شما دوست گرامی از اینکه به وبلاگ ما سر زدین کمال تشکر را دارم و با نظرات خود من را یاری فرمائید برای تبادل لینگ اول لینگ وبلاگ را در وبلاگ ویا وبسایت خود قرار داده و بعد در قسمت نظرات ما رو آگاه کنید و در اسرع وقت لینگ وبلاگ و یا وبسایت شما را در وبلاگ دلـــــــبرانه قرار خواهم داد و اگر دوست دارین مطالبتان در این وبلاگ قرار گیرد برای ما در قسمت نظرات به صورت خصوصی بفرستین تا با نام خودتون در اسرع وقت در وبلاگ قرار گیرد.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

 زنده به گور کردن در قرن 21

بعضي قربانيان ايدز در گينه نو در آفربقا توسط خانواده و اقوامشان كه توانايي نگهداري از آنها را ندارند، زنده به گور مي‌شوند.

به گزارش سرويس بين‌الملل «بازتاب» به نقل از خبرگزاري فرانسه، مارگارت مارابه، يك مددكار بهداشتي حاضر در اين كشور كه 5 ماه است در منطقه‌اي دور افتاده در اين كشور مشغول نگهداري از بيماران ايدزي است، گفت كه او خود شاهد دفن زنده 5 بيماري بوده كه در حال دفن شدن هنوز نفس مي‌كشيده‌اند.

وي كه داوطلبانه براي يك سازمان بهداشتي كار مي‌كند، گفت: يکي از آنها در حال دفن مادرش را صدا مي‌زد.
وي ادامه داد: من از آنها پرسيدم چرا اين كار را انجام مي‌دهيد و آنها جواب دادند، اگر اين بيماران را زنده بگذاريم ممكن است در اثر غذا خوردن و زندگي مشترك با آنها، ما هم دچار شده و جان خود را از دست بدهيم.

روستاييان به او گفته بودند كه زنده به گور كردن اين بيماران، امري رايج و معمولي است.
مارابه از دولت گينه و سازمان‌هاي بين‌المللي خواسته تا براي ترويج برنامه‌هاي مبارزه با ايدز در اين گونه مناطق دور افتاده، به سرعت وارد عمل شوند.

مقامات و محققان گفته اند كه مردم بعد از مرگ ناگهاني جوانان كه آلوده به اين بيماري واگير شده‌اند، همسرانشان را متهم به جادوگري كرده و آنها را شكنجه كرده و در مواردي مي‌كشند.

گرزارش اخير سازمان ملل نشان داد، گينه نو در حال روبه‌رو‌ شدن با يك فاجعه در مورد اين بيماري است كه بر اساس‌ آن، 90 درصد آلودگي منطقه اقيانوسيه، مربوط به اين كشور است.

آلودگي به
HIV در اين كشور از سال 1997 تا كنون سالانه رشدي 30 درصدي داشته است و به طور تخميني حدود 60 هزار نفر در سال 2005 به اين بيماري آلوده بوده‌اند


86/6/10::: 1:23 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام به دوستان خوبم ولادت حضرت مهدی رو به همه ای دوستان خوبم تبریک میگم به امید موفقیت شما وظهور حضرت مهدی
+ سلام یک سری بهم بزنین
+ سلام
+ سلام وبلاگ دلبرانه بروز شد یک سری بزنین
+ سلام دوست من به ما هم یک سری بزنین خالی از لطف نیست .صمد
+ سلام عید نوروز رو به شما دوستان خوبم تبریک میگم انشاالله سال خوبی داشته باشید .صمد
اهنگ