سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس چهل روز برای خدا اخلاص ورزد، حلال خورد و روزش را روزه بدارد و شبش را به عبادت بایستد، خداوند چشمه های حکمت را از دلش بر زبانش جاریکند . [امام علی علیه السلام]
مشخصات مدیروبلاگ
 
صمد[35]
با سلام خدمت شما دوست گرامی از اینکه به وبلاگ ما سر زدین کمال تشکر را دارم و با نظرات خود من را یاری فرمائید برای تبادل لینگ اول لینگ وبلاگ را در وبلاگ ویا وبسایت خود قرار داده و بعد در قسمت نظرات ما رو آگاه کنید و در اسرع وقت لینگ وبلاگ و یا وبسایت شما را در وبلاگ دلـــــــبرانه قرار خواهم داد و اگر دوست دارین مطالبتان در این وبلاگ قرار گیرد برای ما در قسمت نظرات به صورت خصوصی بفرستین تا با نام خودتون در اسرع وقت در وبلاگ قرار گیرد.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

با سلام به همه
 - به خدا 30 ثانیه هم طول نمیکشه یه زور دیگه بزنین تموم میشه
 
با سلام فکر می کردم که بعد از تلاش های بیهوده اعراب در رابطه با تغییر نام خلیج فارس ، دیگه اونا اقدام دیگری نکنند. چند هفته پیش من برایتان لینک پایین رو فرستادم و ازتون بابت رای دادن خواهش کردم. اما لازم که بدونید ، در اون روز تقریباً 150،0000 نفر رای داده بودند و سهم ما تقریباً بیش از 79% در مقابل کمتر از 21% بود اما امروز تعداد رای دهنده ها به بیش از 364،000 نفر رسیده ولی با تاسف فراوان سهم ما از 79% به کمتر از 75% رسیده واین یک فاجعه است. یادتون باشه که این رای گیری مربوط به کمپین 1،000،000 امضای شرکت گوگل است و نذارید که دوباره نام خلیج فارس به خلیج ع ر ب ی تغییر پیدا کنه
خوبه بدونید که شرکت گوگل مجبوره به هر درخواستی که به طور همزمان از طرف 5000 نفر و یا هر ارگان معتبر و ثبت شده ای ، بابت به رای گذاری یک قانون ، نام ، تعریف و . . . احترام بذاره
پس رو این لینک کلیک کنید و رای بدید
 البته الان رای خلیج فارس به 59 درصد رسیده ، پس زود برین رای بدین

90/4/14::: 10:3 ص
نظر()
  
  

 

به گزارش سرویس اقتصادی برنا، مناطق گرمسیر کشور به چهار گروه گرمسیر1، گرمسیر2، گرمسیر3 و گرمسیر4 منطقه بندی شده اند.

هر کدام از این مناطق چهارگانه نیز دارای محدوده های زیرپوشش چندگانه ای براساس دوره زمانی گرما به شرح زیر هستند:

مناطق گرمسیر 1
- تمام شهرهای استان های خوزستان، بوشهر و هرمزگان و شهرستان های چابهار و کنارک با دوره زمانی اول فروردین ماه تا پایان آذرماه (9 ماه)

- شهرستان های دوگنبدان و لیکک با دوره زمانی شانزدهم فروردین ماه تا پانزدهم آبان ماه (7 ماه) - شهرستان های جیرفت، کهنوج، قلعه گنج، عنبرآباد، رودبار جنوب، منوجان و بخش فاریاب با دوره زمانی اول فروردین ماه تا پایان مهرماه (7 ماه)

- شهرستان های مهران، دهلران و نیک شهر با دوره زمانی اول اردیبهشت ماه تا پایان مهرماه (6 ماه)
- شهرستان های لار و لامرد با دوره زمانی اول تیرماه تا پایان شهریورماه (3 ماه )
  
  
به گزارش سرویس اجتماعی برنا، لیلا کلبعلی متخصص زنان و زایمان بیمارستان نبی اکرم زاهدان اظهار داشت: این جنین دختر به دلیل بزرگ تر بودن دست ها نسبت به پاها باز بودن ستون فقرات، باز بودن پشت سر و بیرون بودن مغز و چسبیدن 2 سر به یک بدن، به صورت سزارین از رحم مادر خارج شد.

وی ادامه داد: به علت بدحال شدن مادر، پزشکان مجبور به سزارین پیش از موعد شدند.

وی افزود: این جنین برای انجام آزمایشات بیشتر به معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان منتقل شد.

وی عوامل محیطی، ژنتیکی، مصرف خودسرانه دارو را از علت های تولد چنین نوزادان و جنین هایی عنوان کرد و از مادران خواست مراقبت های پیش از بارداری و هنگام بارداری را هرگز از یاد نبرند.


  
  

پلیس ترکیه مظنونی را که قصد داشت برای دومین بار ابراهیم تاتلیسس را ترور کند دستگیر و زندانی کرد. این فرد در تلاش بود تا برای دومین بار ابراهیم تاتلیس را بر روی تخت بیمارستان ترور کند.
نهاد سیمسک، که ادعا می‌شود به گروهک پ. ک. ک (حزب کارگران کردستان) تعلق دارد، در تلاش بود تا با برنامه‌ای مشخص برای بار دوم ابراهیم تاتلیس را در بیمارستان ترور کند. به گفته مقامات پلیس ترکیه، در منزل این فرد ایمیل‌های کد بندی شده، نوشته‌ها و همچنین نقشه طبقه همکف بیمارستان پیدا شده است. در یکی از این ایمیل ها این طور عنوان شده بود « کار را تموم کن».
نهاد سیسمیک در یکی از اردوگاههای نظامی پ.ک.ک
از سوی دیگر به گفته وب سایت بلومبرگ، حزب پ. ک. ک بدنبال ترور این خواننده کرد تبار بودند. آنها خواستار سر به نیست شدن این خواننده بودند، زیرا که ابراهیم تاتلیسس به حزب عدالت و توسعه (حزب حاکم در ترکیه) نزدیک شده بود.
ابراهیم تاتلیسس متولد جنوب شرقی ترکیه- منطقه‌ای که اکثر کردهای ترکیه سکونت دارند- است. او در ?? مارس، در حالی که از استودیوی ضبط در حال خروج بود توسط ? نفر مسلح ترور شد. او سریعا به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر بر اساس گفته‌های پزشکان، وضعیت او رو به بهبودی است.
این خواننده کرد تبار، صاحب رستوران زنجیره‌ای در ترکیه است و یک شرکت تولید برنامه‌های تلوزیونی نیز برای خود دارد


  
  
از بیل گیتس پرسیدند: از تو ثروتمند تر هم هست؟
گفت: بله فقط یک نفر.
پرسیدند: چه کسی؟
بیل گیتس ادامه داد: سالها پیش زمانی که از اداره اخراج شدم و به تازگی اندیشه‌های خود و در حقیقت به طراحی مایکروسافت می اندیشیدم، روزی در فرودگاهی در نیویورک بودم که قبل از پرواز چشمم به نشریه ها و روزنامه ها افتاد. از تیتر یک روزنامه خیلی خوشم اومد، دست کردم توی جیبم که روزنامه رو بخرم دیدم که پول خرد ندارم. خواستم منصرف بشم که دیدم یک پسر بچه سیاه پوست روزنامه فروش وقتی این نگاه پر توجه مرا دید گفت این روزنامه مال خودت؛ بخشیدمش؛ بردار برای خودت.
گفتم: آخه من پول خرد ندارم!
گفت: برای خودت! بخشیدمش!
سه ماه بعد بر حسب تصادف باز توی همان فرودگاه و همان سالن پرواز داشتم. دوباره چشمم به یک مجله خورد دست کردم تو جیبم باز دیدم پول خورد ندارم باز همان بچه بهم گفت این مجله رو بردار برای خودت.
گفتم: پسرجون چند وقت پیش من اومدم یه روزنامه بهم بخشیدی تو هر کسی میاد اینجا دچار این مسئله میشه، بهش می‌بخشی؟!

  
  

از عالمی پرسیدند زندگی خود را بر چه بنا کردی؟
 گفت : چهار اصل
1- دانستم رزق مرا دیگری نمیخورد پس آرام شدم.
2- دانستم که خدا مرا میبیند پس حیا کردم.
3- دانستم که کار مرا دیگری انجام نمی دهد پس تلاش کردم.
4- دانستم که پایان کارم مرگ است پس مهیا شدم.


  
  

سلام اینم یک ترفند برای بالا بردن سرعت دانلودتون خودم تستش کردم جواب داد

1- بر روی جای خالی از دسکتاپ راست کلیک کنید و Properties را انتخاب کنید.
2- تب Desktop را برمیگیزینیم.
3- بر روی دکمه Customize Desktop کلیک میکنیم.
4- در پنجره باز شده به تب Web می رویم.
5- بر روی دکمه Properties کلیک میکنیم.
6- در پنجره باز شده به تب Download می رویم.
7- سپس تیک گزینه Limit hard-disk usagefor this page to را میزنیم.
8- بعد در مقدار فیلد Kilobytes را به عدد 9.000 تغییر میدهیم.(البته عدد بیشتری بزنین یک عدد چند رقمی میاد اونم اوکی کنین بد نیست)
9- در پایان OK را زده و خارج میشویم


  

همیشه و در همه ادوار کسانی بوده اند که با خوش فکری و ارائه ایده ای بکر و تازه نقطه عطفی در عصر و زمانه خود بوده اند. حال می خواهیم به بررسی کوتاهی بپردازیم از کسانی که با طرح و ایده های خود گامهای مثبت و اساسی در وب و اینترنت برداشته اند:

1. لری پیج و سرگئی برین (موسسین شرکت گوگل)

این دو نفر بیش از همه به موتور های جستجو و ارائه خدمات رایگان به کاربران تاثیر گذار بودند و در واقع امروزه واژه جستجو یا Search مترادف شده است با گوگل. این دونفر در زمان دانشجویی سنگ بنای گوگل را در سال ???? گذاشتند و در مدت کوتاهی توانستند با ایده های بکر و خلاقانه غول جستجوگر اینترنتی آن زمان یعنی یاهو را به زانو در آوردند.

 

2. دیوید فیلو و جری یانگ (موسسین شرکت یاهو)

این دو هم دانشجوی دانشگاه استنفورد بودند و در زمان دانشجویی سایت راهنمای جری برای شبکه جهانی وب را راه اندازی کردند که متشکل بود از لیست وب سایت ها جهت دسترسی کاربران به آن که با استقبال از آن جرقه ساخت موتور جستجو و ایجاد یاهو به ذهنشان متبادر گردید.

 

3. بیل گیتس (خالق و مالک مایکروسافت)

ویلیام هنری بیل گیتس سوم یکی از بزرگ ترین ثروتمندان و شناخته شده ترین فرد در حوزه رایانه های شخصی است. وی با ارائه نسخه های مختلف ویندوز برنده بلامنازع این حوزه گشت و از این راه ثروت هنگفتی بدست آورد. یکی از خصوصیات اخلاقی بیل گیتس تاسیس بنیادهای خیرخواهانه به همراه همسر خود می باشد. بیل گیتس کبیر ?? سال متوالی ثروتمندتین فرد جهان بود.

 

4. استیو پل جابز (موسس اپل)

استیو جابز بنیانگذار و رییس شرکت اپل و مدیر عامل سابق شرکت پیکسار را بیشتر با نماد یک سیب می شناسند. این فرد برجسته در زمینه فناوری های نوین، اپل را در سال ???? میلادی به همراه ووزنیاک جهت تولید رایانه های شخصی ایجاد نمود و مورد اقبال قرار گرفت. امروزه آی پد، کامپیوتر های مک و مینی مک، آیفون و غیره که محصول کمپانی اپل است عاشقان و طرفداران بیشماری را در سرتاسر جهان دارد بطوریکه با ارائه آیفون ?، مردم برای خرید آن ساعت ها در صف بوده اند. در حال حاضر استیو جابز علاوه بر ریاست اپل، سهامدار عمده و عضو هئیت مدیره کمپانی عظیم والت دیزنی هم می باشد.

ادامه مطلب...

  
  

آیا میدانستید که: در مجسمه هایی که برای یادبود سربازها میسازند:
اگر 2 پای اسب بالا باشد آن سرباز در میدان جنگ کشته شده.
اگر 1 پای اسب بالا باشد سرباز بر اثر جراحات ناشی از جنگ مرده.
اگر 4 پای اسب روی زمین باشد آن سرباز به مرگ طبیعی مرده

آیا میدآآیامیدانستید که: مهاجرین انگلیسی در استرالیا با حیوان عجیبی روبرو شدند که بسیار بالا و دور می پریده. هنگامیکه از بومیان در مورد این حیوان با حرکات بدن پرسیده اند آنها در جواب گفته اند:
Kan Ghu Ru
که در زبان انگلیسی به Kangaroo تبدیل شده است.
در حقیقت منظور بومیان این بوده که "ما منظور شما را نمی فهمیم

The muscles in your heart have the strength to shoot your blood 10 meters in the air?

آیا میدانستید که: ماهیچه های قلب انسان قادرند خون را به ارتفاع 10 متر به هوا پرتاب کنند؟

Butterflies taste with their feet

آیا میدانستید که: مراکز چشایی  پروانه روی پاهایش قرار دارد؟


  
  

سلام دوستان

برای حمایت از خلیج فارس به این ادرس بروید وبه خلیج فارس رای بدهید وبه دوستان واشنایان خود سفارش کنید اینکار رو بکنن  (وقتتون رو نمیگیره همش 30ثانیه)

http://www.persianorarabiangulf.com/            


  
  
   1   2   3   4   5   >>   >
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام به دوستان خوبم ولادت حضرت مهدی رو به همه ای دوستان خوبم تبریک میگم به امید موفقیت شما وظهور حضرت مهدی
+ سلام یک سری بهم بزنین
+ سلام
+ سلام وبلاگ دلبرانه بروز شد یک سری بزنین
+ سلام دوست من به ما هم یک سری بزنین خالی از لطف نیست .صمد
+ سلام عید نوروز رو به شما دوستان خوبم تبریک میگم انشاالله سال خوبی داشته باشید .صمد
اهنگ