سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دو دعوى خلاف هم نیست جز که یکى را روى در گمراهى است . [نهج البلاغه]
مشخصات مدیروبلاگ
 
صمد[35]
با سلام خدمت شما دوست گرامی از اینکه به وبلاگ ما سر زدین کمال تشکر را دارم و با نظرات خود من را یاری فرمائید برای تبادل لینگ اول لینگ وبلاگ را در وبلاگ ویا وبسایت خود قرار داده و بعد در قسمت نظرات ما رو آگاه کنید و در اسرع وقت لینگ وبلاگ و یا وبسایت شما را در وبلاگ دلـــــــبرانه قرار خواهم داد و اگر دوست دارین مطالبتان در این وبلاگ قرار گیرد برای ما در قسمت نظرات به صورت خصوصی بفرستین تا با نام خودتون در اسرع وقت در وبلاگ قرار گیرد.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

فایل های تصویری فلش امروزه یکی از بیشترین فایل هایی می باشد که در اینترنت و صفحات وب توسط کاربران مشاهده می شود. آلبوم های عکس تصویری به صورت فلش و یا تصاویر متحرک مختلف و دموها از محصولات وب سایت ها ، بنرهای تبلیغاتی مختلف و یا لوگوهای وب سایت ها و ... از تصویری می باشند که به این صورت مشاهده می شوند. بسیاری از دارندگان وب سایت ها و وبلاگ ها برای نمایش تصاویر همان طور که در بالا اشاره شد ، از آلبوم های تصویری فلش استفاده می کنند. برنامه های متعددی برای ساخت این گونه آلبوم ها با کاربرد های گوناگون موجود می باشد.

در این مطلب نرم افزاری را در این زمینه به شما معرفی می کنیم.

 

QR Photo to Flash Converter نام نرم افزاری قدرتمند برای تهیه و ساخت تصاویر فلش به صورت SlideShow برای نمایش در وب سایت هایی همانند youtube و یا قرار دادن در وب سایت های شخصی می باشد. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی برخوردار می باشد که از میان آن ها می توان به قابلیت پشتیبانی از فرمت های مختلف عکس همانند BMP, EMF, xif, GIF, Icon, JPEG , PNG, TIFF, WMF ، قابلیت قرار دادن نوار ابزار بر روی تصاویر به منظور کنترل بیننده ، سرعت بالا در Encode کردن تصاویر و حفظ کیفیت بالا در هنگام ساخت تصویر ، قابلیت پیش نمایش از تصویر تهیه شده قبل از ذخیره سازی نهایی ، استفاده آسان از نرم افزار به کمک ظاهر گرافیکی مناسب و ابزارهای متعدد موجود در برنامه و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت QR Software می باشد.

Download QR Photo to Flash Converter v1.1.7

 


  
  

امروزه با پیشرفت صنعت نرم افزار و رشد برنامه های کامپیوتری در هر روز شاهد به وجود آمدن نرم افزارهای مختلف با امکانات منحصر به فرد هستیم . بسیاری از نرم افزارهایی که با استفاده از فناوری های جدید و تکنیک های پیشرفته برنامه نویسی ، ابزارهایی را در اختیار کاربران قرار می دهد که رسیدگی به بسیاری امور را برای کاربران آسان نموده و یا توانایی های جدید نرم افزاری ای را به آن ها می دهد که به وسیله آن ها قادر به خلق ابداعات جدیدی می باشند.

 امروز نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به کمک آن می توانید عکس های بی جان خود را وادار به صحبت کنید.

 

 CrazyTalk نام نرم افزاری است از شرکت reallusion که این قدرت را به شما می دهد تا عکس های بی روح و بی جان خود را وادار به صحبت کردن نمایید.  این نرم افزار با قابلیت های منحصر به فرد این امکان را دارا می باشد تا با ایجاد تغییرات و اعمال افکت های مختلف در اعضای یک صورت ثابت در یک عکس آن را به حرکت وا دارد.

 

این نرم افزار از ویژگی های مختلفی برخوردار است که تعدادی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

- سه بعدی کردن تصاویر و امکان ایجاد تغییرات در حالت صورت در عکس

- قابلیت افکت گذاری بر روی لب ها و حرکت آنها برای صدا گذاری

- توانایی زمان بندی بر رو تصاویر برای قرار دادن مکث در صحبت و حرکت لب ها

- این برنامه دارای این قابلیت می باشد تا فایل های خروجی را در چندین فرمت تصویری ذخیره نماید.

- این برنامه با برنامه PowerPoint دارای سازگاری بوده و می توان از تصاویر آماده شده در جهت ایجاد فایل های آموزشی استفاده کرد.

- پشتیبانی از فرمت های تصویری مخصوص گوشی های تلفن همراه برای نمایش تصاویر در آنها ( 3GP/MPEG4 )

- توانایی ساخت کارت پستال هایی که حرف می زنند با استفاده از تصاویر آماده شده

-  و ... .

Download CrazyTalk PRO v5.1


88/1/14::: 9:27 ع
نظر()
  
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام به دوستان خوبم ولادت حضرت مهدی رو به همه ای دوستان خوبم تبریک میگم به امید موفقیت شما وظهور حضرت مهدی
+ سلام یک سری بهم بزنین
+ سلام
+ سلام وبلاگ دلبرانه بروز شد یک سری بزنین
+ سلام دوست من به ما هم یک سری بزنین خالی از لطف نیست .صمد
+ سلام عید نوروز رو به شما دوستان خوبم تبریک میگم انشاالله سال خوبی داشته باشید .صمد
اهنگ