سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای علیّ! از ویژگیهای مؤمن آن است که حقیقت را از دشمنش می پذیرد و فرا نمی گیرد جز برای آنکه بداند و نمی داند جز برای آنکه عمل کند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
مشخصات مدیروبلاگ
 
صمد[35]
با سلام خدمت شما دوست گرامی از اینکه به وبلاگ ما سر زدین کمال تشکر را دارم و با نظرات خود من را یاری فرمائید برای تبادل لینگ اول لینگ وبلاگ را در وبلاگ ویا وبسایت خود قرار داده و بعد در قسمت نظرات ما رو آگاه کنید و در اسرع وقت لینگ وبلاگ و یا وبسایت شما را در وبلاگ دلـــــــبرانه قرار خواهم داد و اگر دوست دارین مطالبتان در این وبلاگ قرار گیرد برای ما در قسمت نظرات به صورت خصوصی بفرستین تا با نام خودتون در اسرع وقت در وبلاگ قرار گیرد.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

پلیس ترکیه مظنونی را که قصد داشت برای دومین بار ابراهیم تاتلیسس را ترور کند دستگیر و زندانی کرد. این فرد در تلاش بود تا برای دومین بار ابراهیم تاتلیس را بر روی تخت بیمارستان ترور کند.
نهاد سیمسک، که ادعا می‌شود به گروهک پ. ک. ک (حزب کارگران کردستان) تعلق دارد، در تلاش بود تا با برنامه‌ای مشخص برای بار دوم ابراهیم تاتلیس را در بیمارستان ترور کند. به گفته مقامات پلیس ترکیه، در منزل این فرد ایمیل‌های کد بندی شده، نوشته‌ها و همچنین نقشه طبقه همکف بیمارستان پیدا شده است. در یکی از این ایمیل ها این طور عنوان شده بود « کار را تموم کن».
نهاد سیسمیک در یکی از اردوگاههای نظامی پ.ک.ک
از سوی دیگر به گفته وب سایت بلومبرگ، حزب پ. ک. ک بدنبال ترور این خواننده کرد تبار بودند. آنها خواستار سر به نیست شدن این خواننده بودند، زیرا که ابراهیم تاتلیسس به حزب عدالت و توسعه (حزب حاکم در ترکیه) نزدیک شده بود.
ابراهیم تاتلیسس متولد جنوب شرقی ترکیه- منطقه‌ای که اکثر کردهای ترکیه سکونت دارند- است. او در ?? مارس، در حالی که از استودیوی ضبط در حال خروج بود توسط ? نفر مسلح ترور شد. او سریعا به بیمارستان منتقل شد و در حال حاضر بر اساس گفته‌های پزشکان، وضعیت او رو به بهبودی است.
این خواننده کرد تبار، صاحب رستوران زنجیره‌ای در ترکیه است و یک شرکت تولید برنامه‌های تلوزیونی نیز برای خود دارد


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام به دوستان خوبم ولادت حضرت مهدی رو به همه ای دوستان خوبم تبریک میگم به امید موفقیت شما وظهور حضرت مهدی
+ سلام یک سری بهم بزنین
+ سلام
+ سلام وبلاگ دلبرانه بروز شد یک سری بزنین
+ سلام دوست من به ما هم یک سری بزنین خالی از لطف نیست .صمد
+ سلام عید نوروز رو به شما دوستان خوبم تبریک میگم انشاالله سال خوبی داشته باشید .صمد
اهنگ