سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خردی که بیماری خشم و شهوت دارد، از حکمت بهره ای نمی برد . [امام علی علیه السلام]
مشخصات مدیروبلاگ
 
صمد[35]
با سلام خدمت شما دوست گرامی از اینکه به وبلاگ ما سر زدین کمال تشکر را دارم و با نظرات خود من را یاری فرمائید برای تبادل لینگ اول لینگ وبلاگ را در وبلاگ ویا وبسایت خود قرار داده و بعد در قسمت نظرات ما رو آگاه کنید و در اسرع وقت لینگ وبلاگ و یا وبسایت شما را در وبلاگ دلـــــــبرانه قرار خواهم داد و اگر دوست دارین مطالبتان در این وبلاگ قرار گیرد برای ما در قسمت نظرات به صورت خصوصی بفرستین تا با نام خودتون در اسرع وقت در وبلاگ قرار گیرد.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

دیشب رفتم فیس بوک که دیدیم سرعت بالاست...خیلی خیلی یواش اون ته مهای دلم گفتم گوش شیطون کر چه سرعتی داره این نت...زرتی برق رفت...یعنی چشم شور دارم در حد بارسلونا!!




بیا بنویسیم روی خاک ، رو درخت ، رو پر پرنده ها، رو ابرا
.
.
.
.
.
کلا بیا منابع طبیعی رو از بین ببریم




تازگی ها هم یه تبلیغ دیدم که اصلا نمیتونم هضمش کنم
باباهه میاد تو خونه میگه دخترم امسال دوست داری مسافرت کجا بریم؟
دختره میگه بابایی من از مسافرت میترسم.قیافه اشم اینجوریه
باباهه میگه واسه چی عزیزم؟
دختر : آخه خیلی ها تو مسافرت کشته میشن
... بابا :غصه نخور دخترم بابا فکر اونجاشمکرده
بعد پرده رو کنار میزنه یه پراید پارکه
دختره :هورااااااااااا ااا
بعدشم میگه سایپا مطمئن
خیلی دوس دارم بدونم اینا ملتو چی فرض کردن LaughingLaughingLaughing



تا حالا دقت کردین وقتی یه نفر شما رو به دیدن یه فیلمی که قبلا خودش دیده دعوت میکنه تمام مدت پخش فیلم یه جوری نگاتون میکنه که انگار خودش فیلمو ساخته ..؟



تو کلاس چهارم ابتدایی یه دوستی داشتم که مردود شد و ترک تحصیل کرد و من درس خواندم و مهندس شدم،حالا او یک دستگاه پورشه دارد و من یک دستگاه گوارش



از یارو پرسیدم شماره فلانی رو داری؟ گفت: آره.. پنجاه و... اوممم پنجاه و یه چیزی.. آخرش هم یه چیزی و پنج ..نمیدونم، خلاصه اول و آخرش پنجه
من الان دقیقا با این دو تا پنج چیکار کنم ؟




رودخانه ی متروی تهران به کدام دریا میریزد..؟
(2 نمره)



سالها بعد از گران شدن نان
مادر به دخترش موقع خواستگاری: مادر لگد به بختت نزن ، پسره نون خشکیه‌ها



پسر : سلام عزیزم خوبی ، کجایی ؟
دختر : سلام عشقم .. همین الان از دانشگاه رسیدم .. دارم میخوابم
تو خوبی ؟ کجایی ؟
پسر : منم الان تو یه مهمونیم .. درست پشت سرتم




به راننده تاکسی میگم سیگارتو خاموش کن به دودش حساسیت دارم، برمیگرده
میگه جوونای سن تو کراک میکشن تو به دود سیگار حساسی



تو ایران دوتا مکان هست که مقدسه : یکی مسجد و یکی اتوبوس
آخه تو هر جفتش صلوات میفرستن



میگن انسان یه عمه درون داره که بعضی مواقع بیدار میشه و کرم ریزی میکنه
و تا چند تا فحش اب دار نخوره نمیشینه




تو پارک یه دختر خوشگل دیدم , رفتم تیک زدن , هی گفت نه , من شرایطم به
درد دوستی نمیخوره
بالاخره پا داد , یه رب نگذشته بود گشت اومد
مارو بردن منکرات , منم که اینکاره , به سرهنگ گفتم بابا این سرطان داره
,نمی دونه خودش
به من وابسته شده , می خوام آروم براش حل کنم جدا شیم که ضربه نخوره
یارو گفت دختره من سرطان داره بی پدر؟



عدالت یعنی چی؟
عدالت یعنی این که یکی پول از باباش ارث می بره
یکی کچلی

91/2/7::: 3:2 ع
نظر()
  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام به دوستان خوبم ولادت حضرت مهدی رو به همه ای دوستان خوبم تبریک میگم به امید موفقیت شما وظهور حضرت مهدی
+ سلام یک سری بهم بزنین
+ سلام
+ سلام وبلاگ دلبرانه بروز شد یک سری بزنین
+ سلام دوست من به ما هم یک سری بزنین خالی از لطف نیست .صمد
+ سلام عید نوروز رو به شما دوستان خوبم تبریک میگم انشاالله سال خوبی داشته باشید .صمد
اهنگ