سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه مجادله به باطلش فراوان شود، کوری اش از حقیقت ماندگارشود . [امام علی علیه السلام]
مشخصات مدیروبلاگ
 
صمد[35]
با سلام خدمت شما دوست گرامی از اینکه به وبلاگ ما سر زدین کمال تشکر را دارم و با نظرات خود من را یاری فرمائید برای تبادل لینگ اول لینگ وبلاگ را در وبلاگ ویا وبسایت خود قرار داده و بعد در قسمت نظرات ما رو آگاه کنید و در اسرع وقت لینگ وبلاگ و یا وبسایت شما را در وبلاگ دلـــــــبرانه قرار خواهم داد و اگر دوست دارین مطالبتان در این وبلاگ قرار گیرد برای ما در قسمت نظرات به صورت خصوصی بفرستین تا با نام خودتون در اسرع وقت در وبلاگ قرار گیرد.

خبر مایه
لوگوی دوستان
 

سلام دوستان خوبم امروز تولدمه یعنی من در چنین روزی به دنیا اومدم بیمارستان امام رضای بیرجند ساعتشو نمیدونم ولی در چنین روزی یعنی در 15/12/64 به دنیا اومدم پس تــــــــــــولدم مبارک بیاید یکم خوشحالی کنیم

 

گرچه تولدمه ولی یکسال پیر تر شدم و یکسال از جوانیم داره میگذره یکسالی که در آینده حسرتش رو خواهم خورد اگر خدا خواست و تا اون موقع زنده بودم و اینش سخته که یکسال به مرگ نزدیک تر شدم و همه بهم میگن مبارکه گرچه عمر با عزت بهتره از مرگ با ذلت ، خب بیخیال  تولد رو بچسبیم اینم کیک آوردنش...

اینم کیک بفرما

البته ببخشید که طبیعی نیست بخاطر اینکه تولدمه یکم دست و دل بازی میکنم و یک کیک بهتر و واقعی تر براتون گرفتم از این یکی بفرمایید تعارف نداریم ها هاهاها

ممنون که به وبلاگم سر زدین دوستان خوبم و بازدیدکنندگان گرامی با نظرات خود من رو یاری کنید در ضمن اگر مطلب دیگه ای خواستین در قسمت نظرات بگین اگر در توانم بود صد درصد خواهم گذاشت و برای تبادل لینگ اول لینگ وبلاگ را در وبلاگ خود قرار داده و بعد در قسمت نظرات من رو آگاه کنید و در اسرع وقت لینگ وبلاگ و یا وبسایت شما را در وبلاگم قرار خواهم داد در ضمن برای پشتیوانی وبلاگ روی تبلیغات اخر وبلاگ کلیک کنید با تشکر و ارزوی پایداری و سلامت برای شما دوستان گرامی(صمد)

اینم یک هدیه از طرف من به شما

آرشیو کامل آلبوم های افشین



 

دانلود آلبوم آس و پاس با کیفیت 128 کیلوبایت

دانلود آلبوم بوی بارون با کیفیت 128 کیلوبایت

دانلود آلبوم ماچ با کیفیت 128 کیلوبایت

دانلود آلبوم ستاره با کیفیت 128 کیلوبایت

دانلود آلبوم ترانه ای برای ایکس با کیفیت 128 کیلوبایت


  
پیامهای عمومی ارسال شده
+ سلام به دوستان خوبم ولادت حضرت مهدی رو به همه ای دوستان خوبم تبریک میگم به امید موفقیت شما وظهور حضرت مهدی
+ سلام یک سری بهم بزنین
+ سلام
+ سلام وبلاگ دلبرانه بروز شد یک سری بزنین
+ سلام دوست من به ما هم یک سری بزنین خالی از لطف نیست .صمد
+ سلام عید نوروز رو به شما دوستان خوبم تبریک میگم انشاالله سال خوبی داشته باشید .صمد
اهنگ